WE'RE JUST ORDINARY PEOPLE

Pretty little liars var faktiskt riktigt bra! Lite Gossip girl-aktigt fast mer spännande, om ni frågar mig. Fast then again, Pretty little liars har ju ingen Nate Archibald. Så det jämnar väl ut sig då, antar jag- PLL har spänningen och GG har de snyggare killarna. Det går ju jämnt ut, liksom.

Kvällens planer är iallafall att åka till min gammelmorbror och kolla hockey, derby står på menyn ikväll mellan Luleå-Skellefteå. Go Luleå, säger jag bara. Sen ska det, som tidigare nämnt, ätas semlor. Herregud, vad jag längtar. Kan hända att det slinker en Oreo-kaka eller två. Livsfarliga kakor det där, speciellt med tanke på deras nätta storlek. Not good. Nej, då jag kommer hem blir det bara att köra hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0