WEDDING DREAMS

Precis lika mycket som jag är en sucker för romantik så är jag också en riktig sucker för bröllop. Har länge haft en ganska klar bild på hur min klänning ska se ut och hur jag vill att brudtärnorna ska se ut. Vill att min klänning ska vara ganska rak och enkel, utan några större utsvävningar. Av någon anledning föreställer jag mig alltid att jag ska ha en mellanbrun hårfärg á la Alessandra Ambrosio i en enkel uppsättning, gärna där det är någon form av flätor inblandade. Enkelt och snyggt. Bröllopet ska helst äga rum utomhus (taskigt att jag satt högklackat på tärnorna, haha) i solnedgång i en stor, frodig trädgård med många gäster. Mina brudtärnor ska ha röda klänningar, fast inte i samma modell, då de jag har i åtanke som brudtärnor har helt olika kroppstyp vore det ju bara otroligt korkat att låta dem alla bära samma klänningsmodell som kanske klär en utav dem. Brudtärnornas frisyrer har jag inte reflekterat över, men nu då tanken dök upp i mitt huvud fick jag en bild av stora, lösa lockar som hunnit bli lite raka så det är sådär perfekt vågigt som är uppsatta i en half up/half down-frisyr med några slingor flätats och dragits bak och fästs med hårnålar. Som ni märker har jag en ganska klar bild av mitt bröllop, haha. Älskar klänningarna, speciellt bröllopsklänningen. Nästan så mycket att jag skulle kunna gifta mig nu på störten. Tärnornas klänningar är också underbara, och jag hade gärna velat ha... alla tre, faktiskt. Kanske speciellt den längst till vänster och den i mitten (för övrigt så är det en Acne-klänning). Den till höger hade ju inte varit fel heller, men då hade jag velat korta av den typ 2dm, inbillar mig att den där går till knäna i verkligheten.

dream wedding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0