WE GOT LOVE

Nej, nu ska jag göra kväll tror jag! Först måste jag dock förtära något, är helt crazy hungrig. Som vanligt, med andra ord. Börjar tro att jag har kronisk mask i magen eller något, är ständigt hungrig eller sugen på något. Så ett stort glass apelsinjuice (typ den bästa drycken jag vet) och vad jag nu kan tänkas hitta att äta till, sen ska jag sträcka ut mig i sängen under två täcken. Mitt rum är otroligt kallt, så ett täcke är helt enkelt inte nog. Notera att jag dessutom sovit i en stickad tjocktröja. Kallt, var ordet. Ska dock inte sova direkt, är inte särskilt trött. Blir nog att lyssna på musik och gräva fram någon bra bok. På tal om bra bok, om det är något jag stör mig på så är det då folk säger "en god bok". Kanske ett utav de fulaste, mest ologiska sakerna att kalla en bok. God? Ja, papper och bläck smakar säkert förträffligt. Nej, är boken bra, eller bättre än bra, så heter det en bra bok. End of story. Är boken dålig så heter det en dålig bok, inte en äcklig bok. Så, nu var det uträtt, då kan jag gå och lägga mig med gott samvete. adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0