ROCK & ROLL

Nu då jag sett ikapp alla Glee-avsnitt så tänkte jag göra ett försök med Pretty little liars. Så nu har jag Pilot-avsnittet på laddning så får vi se vad den serien går för. Behöver verkligen inte ytterligare en serie att följa, men nöden har ingen lag, som det brukar heta. Tills avsnittet är färdigt att titta på så lyssnar jag på fantastiska Amos Lee och klickar runt hos diverse bloggar. Annars blir det en ganska lugn lördag, ska iväg och kolla på hockey ikväll och sen ska det ätas semlor, som jag har längtat! Fick ett mindre glädjeanfall som innefattade hyperventilering, tefatsstora ögon och hysteriskt pekande då jag såg att semlor nu finns till försäljning lite överallt. Fullt normalt. Och jag som hade big plans med mitt och Johannas nyårslöfte, som det i nuläget går rätt kasst med. Och inte nog med att det redan gick dåligt innan, nu har jag dessutom smakat Oreos. Ni som smakat vet nog vad jag pratar om. De är himmelska. Köpte dessutom en burk med mini-Oreos, och de är hur söta som helst! Stora som en enkrona ungefär och helt ljuvliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0