NEW YORK

Och detta är väl vad jag skulle kunna bära på en casual promenad en varm sommardag i New York. Älskar de rosa skorna och väskan i samma nyans, som adderar en välbehövd färgklick till en annars ganska monokrom outfit. Noterade också att, bortsett från väskan, detta är min första outfit där inte allt går på $100+. Tröjan, som kommer från Splendid, kostar ca 485 kr, shortsen från Topshop går loss på kring 435 kr, skorna kostar kring 170 kr (jag upprepar, ETTHUNDRASJUTTIO SVENSKA KRONOR). Armbandet, som kommer från det formidabla märket Disney Couture (alla deras smycken är baserade på olika klassiska och nya Disneyfilmer) och solglasögonen är Aviators från klassiska Ray-Ban och för de får du langa fram ca 600 kr för. Notera att alla priser är "direktöversatta" från USD, så jag är medveten om att ett par Converse, låga eller höga, inte kostar 170 kronor, eller att ett par Ray-Ban går loss på 600 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0