NEW YEAR'S

Låt oss spola tillbaka tiden 18 dagar. Nyårsafton. Ponera att jag inte hade suttit framför TVn iklädd pyjamas och kalasat på alla de onyttigheter jag kunde hitta i kylskåpet/skafferiet och tittat på en rafflande spännande JVM-match mellan Sverige och Kanada, som våra landsmän vann i straffar. Sudda den otroligt tragiska bilden från hjärnan och föreställ er istället att jag skulle ut och party like a rockstar. Om jag hade gjort det så hade jag kunnat vara klädd så här. Om jag hade varit lite rikare, vill säga. Älskar paljetterna, kjolens pudriga färg och den fina rosetten och så det rosa läppstiftet och skorna i en matchande nyans som färgklick, ett neutralt nagellack och så en tjusig Marc by Marc Jacobs-väska. Jodå, det hade jag lätt kunnat knata runt i.

party outfit


party outfit by lindgren03 featuring high heel pumps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0