JEWELMINT

Måste bara tipsa om en helball grej. Förmodligen så är jag inte ensam om att rådigga Kate Bosworths klädstil, och nu har donnan tillsammans med bästa vännen, Cher Coulter, gett sig in i smyckesbranschen. Och deras koncept är hur ballt som helst. Man registrerar sig på http://www.jewelmint.com, det är helt gratis och tar typ 5 sekunder. Sedan gör man ett test där man svarar på ca 10 frågor gällande ens personliga stil och smak. Då testet är färdigt sammanställs ens svar och fram får man fyra förslag som de tror man gillar. Jag gillade alla fyra smycken som dök upp i mitt showroom, som det kallas. Dessutom kommer det nya smycken varje månad, och jag tror att de från förra månaden försvinner för att lämna plats åt de nya, men jag är inte säker. Alla smycken kostar $29.90 om man handlar via hemsidan, annars ligger priserna kring $100, vilket alltså innebär att det är 70% billigare på nätet, helt ok! Fraktfritt är det dessutom, men jag misstänker att detta bara gäller inom USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0