IT'S FRIDAY, I'M IN LOVE

Blev en himla trevlig kväll igår, även om TVn strejkade sådär mitt inne i hockeymatchen, så vi fick helt enkelt roa oss med annat istället. Idag ser det ut att bli som så att det blir en runda på stan, får se om jag återvänder hem med nånting. Annars ser det nog bara ut att bli att hänga hemma ikväll med några glas vin, bara ta det lugnt helt enkelt. Imorgon kommer Bea och då ska vi slå klackarna i taket, som man så fint brukar säga. Tror Josse hakar på också. Vilket jag tycker låter som ett recept på en superkväll, vi brukar kunna röja till ordentligt då vi är tillsammans. Och då vi alldeles nyss passerat min 20-årsdag så ska det firas ordentligt, hoppas jag iallafall. Undertecknad är iallafall laddad till tänderna, hoppas att mina girls delar min överpeppighet.
Nej, nu ska jag slänga mig in i duschen och slå en pling till min syster och höra var hon befinner sig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0