BLACK/YELLOW

Ytterligare en outfit. Ja, jag har en tråkig kväll. Det var antingen att se Idrottsgalan (gäsp), se Toy Story 3 (och det kanske är nu jag ska nämna att jag fyller 20 om 9 dagar?) på den i det närmaste antika DVD-spelaren eller detta.

Denna outfit hade jag kunnat bära på en flight (fast kanske ingen lång en, men Stockholm-Malmö är väl ett lagomt avstånd) eller under en shoppingtur. Älskar skinntighthtsen från Balmain, och skorna från H&M gör sig bra till dem till vardags. Låga Converse kan också funka. Till fest är det edgy heels, helst svarta, som gäller. Upptill ser ni en kofta/poncho från Marilyn Moon. Nog ser den väl allt mysig ut? Och modellen är ju skitsnygg. Och för att toppa detta så har jag satt dit en väska från Juicy Couture, gillar brytningen mellan de glamourösa paljetterna, den vardagliga koftan och de rockiga tightsen. En bra mix utan att något sticker ut för mycket.

black/yellow

black/yellow by lindgren03 featuring leather leggings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0