8 SHADES OF PALE

Det här med nudefärger har ju varit på tapeten ett tag nu. Himla snyggt, om ni frågar mig. Både att gå all-in med nudepaletten (fast kom ihåg - mixa nyanser) och att bryta av med någon färg. Speciellt då man hunnit bli lite brun. Så nu har jag slängt ihop ett litet collage med några nudefavoriter jag hittade. Dog litegrann då jag fick syn på Alexander McQueen-klänningen. Hur fin är inte den?! Och Lanvin-baddräkten, även om jag gissar att den är rätt svårburen, men ack så snygg. A.L.C-klänningen är ju också en riktig dröm. På bilden ser ni (klockwise från vänster): klänning; Alexander McQueen, shorts; A.L.C, stickad tröja; Clare Tough, spetstopp; Topshop, baddräkt; Lanvin, klänning; Stella McCartney, klänning; A.L.C, boots; Gianvito Rossi.

8 shades of nude

8 shades of nude by lindgren03 featuring open toe booties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0