-*

nej, nu kanske donnan skulle dra sig in i duschen. Känner mig sådär ordentligt fresh i långkalsonger och en mysig, stickad tröja. Bea kommer hit senare, så det vore ju finfint om man kunde vara färdigfixad tills dess. Sen ska vi börja blanda drinkar och förfesta litegranna innan vi drar in mot Kafelino. Är så otroligt laddad, har inte varit ut alls sen i mitten av November någon gång, så nu är jag redo att gå all-in. Om jag bara hade kommit på vad jag ska ha på mig, vilket i vanlig ordning är mitt största problem. Men jag ska nog komma på något, får vi hoppas. Blir iallafall antingen en svart klänning eller ett par jeans med hög midja som inhandlades igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0