GET IN THE CAR AND DRIVE

Ska jag vara ärlig så tillhör inte country direkt mina favoritgenres. Vet inte riktigt vad det beror på, det är bara nånting som inte riktigt fastnar. Men häromdagen fann jag, via en blogg jag följer, låten Get in the car and drive. Den har limmat fast sig själv i min hjärna, då den inte spelas i Spotify sitter jag bara och väntar på att den ska shufflas fram, och om det inte händer snabbt nog trycker jag på next-knappen ända tills den dyker upp igen. I can't stop. Har lyssnat på bandets, som går under namnet Eli Young Band, övriga låtar och de är inte alls dumma faktiskt. Just nu lyssnar jag på How should I know och den gillas också. Så om ni gillar countrydoftande rock á la Keith Urban så borde ni spana in Eli Young band.

Eli Young Band - Get in the car and drive
Eli Young Band - How should I know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0