EXCITED

Natten mot måndag äger den kanske största musikgalan utav dem alla rum: Grammygalan. Bland de nominerade finns Lady Gaga, Michael Jackson, Justin Bieber, John Mayer, Keith Urban, Mumford & sons med flera. Bland de uppträdande finner du Barbra Streisand, Bob Dylan, The Avett Brothers, John Mayer, Keith Urban, Norah Jones med flera. John Mayer kommer att framföra Jolene tillsammans med Keith Urban och Norah Jones. Jag kommer att sitta klistrad framför TVn, i hopp att herr Mayer plockar hem åtminstone ett pris. Och nu då han dessutom ska uppträda och presentera ett pris så har jag ju bara ännu fler anledningar att titta. Ska bli riktigt kul iallafall.

Nu ska jag slänga mig ner i soffan framför Where the light is för att fira litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0