CONGRATULATIONS

I dagens läge tror jag att de allra flesta, eller åtminstone många, har ett antal bloggar de följer. Mitt antal är nästan pinsamt högt, följer både en drös svenska och amerikanska bloggar, kända och okända. John Mayer, Hayley Williams (sångerska i Paramore), Jennie Hammar och Ebba von Sydow tillhör dock toppskiktet, de som jag nästan slaviskt följer. Veteranen i detta sammanhang skulle ju då vara Ebba, som jag följt ända sedan hon var moderedaktör på Expressen Fredag. Så vi snackar alltså ett x antal år här. Sedan har jag hängt med då hon styrde upp VeckoRevyn och förvandlade den, för att använda ett otroligt töntigt uttryck, från drab till fab. Sedan hade vi ju då Det kungliga bröllopet (som för övrigt transformerade både min mor och mormor till fans) och sedan Ebbas stil, två program som jag satt parkerad framför varje vecka. Jag älskar bröllop, har alltid gjort det, så för mig var det självklart att följa med i vägen mot det kungliga bröllopet som ägde rum den 19 Juni 2010. Hemma satt vi klistrade framför TVn hela dagen, bunkrade med näsdukar, godis och till och med tårta. Skulle ljuga mig blå i ansiktet om jag påstod att det inte föll ett gäng tårar under dagens, och kvällens, gång. Otroligt fint. Och nu är det ju också Gokväll Lördag (är faktiskt inte helt hundra på vad det heter) som är på tapeten, som jag faktiskt sett litegrann utav.

Då man följt henne så pass länge är det ju självklart att man blir otroligt glad då hon delar med sig av både gravidnyheter och, som jag alldeles nyss läste, bröllopsnyheter. First of all- gratulerar. Klänningen var helt stunning, och buketten var jättefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0